План відкритого
уроку
з географії
Тема уроку: «Бразилія»
Мета уроку:
ознайомити учнів з особливостями економіко-географічним положенням Бразилії, з
природно-ресурсним потенціалом, з загальними закономірностями розміщення
населення і господарства та розвитком зовнішньо-економічних зв’язків;
виховувати толерантне ставлення учнів до культури інших країн, самоповагу та
взаємоповагу, розвивати аналітичне творче мислення, вдосконалювати практичні
навички учнів до самостійного пошуку і аналізу необхідної інформації.
Тип уроку: Урок вдосконалення вмінь і навичок.
Форма проведення уроку: конференція.
Матеріальне забезпечення уроку: політична карта
світу, підручник С.Г.Кобернік, Р.Р.Коваленко «Географія», добірка додаткової
літератури про Бразилію, атласи, мультимедійна презентація та відеоролики на
тему: «Бразилія».
Структура уроку
І. Організаційна частина:
1. Привітання з
учнями
2. Перевірка
присутності учнів та готовності до уроку.
ІІ. Актуалізація опорних знань та вмінь учнів:
Викладач. Сьогодні ми вивчаємо знайому і одночасно загадкову країну (Записування теми). Записуємо тему уроку –
«Бразилія».
Бразилія
|
На дошці –
слово «Бразилія».
Навколо учні
пишуть слова – асоціації, значення яких пояснюють: (кава, футбол, карнавал,
самби, румба, Пеле,Рональдо, Зіко, Карлос Альберто).
Бразилія –
один з найбільших торгівельних партнерів України в Америці. Ми експортуємо в Бразилію
електроприлади для приготування кави, чаю мінеральні добрива, металопрокат,
штучні оболонки для виготовлення ковбасних виробів. Бразильський експорт
складається з сировини та аграрної продукції. Державне підприємство України
«Індар» та бразильська державна фармакологічна компанія «Фіокруз» налагодили
співробітництво по випуску в Бразилії інсуліну за українськими технологіями.
Отже завданням нашого уроку є:
1. Розширити та
поглибити знання про нову індустріальну країну яка має величезний економічний
потенціал.
2.Зрозуміти
чому бразильська культура та традиції набули популярності в світі.
3. Зробити
висновки про доцільність проведення уроку в запропонованій формі.
Поглибити і
розширити наші знання про Бразилію і зрозуміти і пізнати цю велику країну нам
допоможуть «спеціалісти» - «географи», «економісти», «демографи» які
підготували для нас інформацію.
Однак визначимося,
що ви запам’ятали і на чому треба зупинитися ще раз. З цією метою проведемо невеличку гру, необхідно відповісти
на 12 запитань одним словом «Так» чи «Ні». Це будуть перші бали за урок (учні
отримують питання та листи само опитування і починають працювати потім здійснюється
взаємоперевірка).
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів.
Викладач. Бразилія – це велика країна яка
займає 20% території американського регіону в якому проживає 21% населення
Америки. Країна маєнадзвичайно багаті природні ресурси умови для успішного
ведення сільського господарства, величезні трудові ресурси та
економіко-географічне положення.За прогнозами різ прогнозами різних аналітиків
приблизно до 2025 року Бразилія обійде чи досягне одного рівня із США, Японією,
та провідними державами Європи.
Сьогодні ми з
вами одна велика творча група у кабінеті присутні учні «спеціалісти» -
(«географи», «демографи», «економісти») які підготували інформаційні
повідомлення і допоможуть нам зрозуміти та вивчити сьогоднішню тему:
1. Візитна картка Бразилії. Економіко-географічне положення Бразилії.
2. Природно-ресурсний потенціал.
3. Праце ресурсний потенціал.
4. Розвиток господарства Бразилії.
5. Зовнішньо-економічні зв’язки. Міжнародні зв’язки України з
Бразилією.
Отже, робота на
уроці оцінюватиметься в балах і чим більшу кількість балів ви наберете на
уроці, тим буде вищою оцінка.
Критерії
оцінювання: Інформаційне повідомлення від 4 до 12 балів, доповнення 3 бали,
запитання від 1 до 3 балів.
ІV. Вивчення нового матеріалу (виступ «спеціалістів»)
1. Виступ «географа» на тему: Візитна картка Бразилії.
Економіко-географічне положення Бразилії.
2. Виступ «географа» на тему: Природно-ресурсний потенціал.
4.Виступ «економістів» на тему: Розвиток господарства Бразилії.
5.Виступ «економістів» на тему: Зовнішньо-економічні зв’язки. Міжнародні
зв’язки України з Бразилією.
V. Закріплення нових знань і умінь учнів:
Розгадування кросворду
(умови: хто перший дасть правильну відповідь, той отримає додатковий бал).
VІ. Підсумки уроку:
Оцінювання знань учнів.
VІІ. Домашнє завдання
Опрацювати
зміст підручника с. 204-211
Написати листа
бразильському послу «Я люблю вашу країну…»
Немає коментарів:
Дописати коментар