середу, 17 квітня 2019 р.

Відкритий урок на тему "Бразілія"







План відкритого уроку
з географії
Тема уроку: «Бразилія»
Мета уроку: ознайомити учнів з особливостями економіко-географічним положенням Бразилії, з природно-ресурсним потенціалом, з загальними закономірностями розміщення населення і господарства та розвитком зовнішньо-економічних зв’язків; виховувати толерантне ставлення учнів до культури інших країн, самоповагу та взаємоповагу, розвивати аналітичне творче мислення, вдосконалювати практичні навички учнів до самостійного пошуку і аналізу необхідної інформації.
Тип уроку: Урок вдосконалення вмінь і навичок.
Форма проведення уроку: конференція.
Матеріальне забезпечення уроку: політична карта світу, підручник С.Г.Кобернік, Р.Р.Коваленко «Географія», добірка додаткової літератури про Бразилію, атласи, мультимедійна презентація та відеоролики на тему: «Бразилія».
Структура уроку
І. Організаційна частина:
1. Привітання з учнями
2. Перевірка присутності учнів та готовності до уроку.
ІІ. Актуалізація опорних знань та вмінь учнів:
Викладач. Сьогодні ми вивчаємо знайому і одночасно загадкову країну (Записування теми). Записуємо тему уроку – «Бразилія».

Бразилія
Що нам відомо про цю країну? Які асоціації викликає у нас назва держави «Бразилія»?
На дошці – слово «Бразилія».
Навколо учні пишуть слова – асоціації, значення яких пояснюють: (кава, футбол, карнавал, самби, румба, Пеле,Рональдо, Зіко, Карлос Альберто).
Бразилія – один з найбільших торгівельних партнерів України  в Америці. Ми експортуємо в Бразилію електроприлади для приготування кави, чаю мінеральні добрива, металопрокат, штучні оболонки для виготовлення ковбасних виробів. Бразильський експорт складається з сировини та аграрної продукції. Державне підприємство України «Індар» та бразильська державна фармакологічна компанія «Фіокруз» налагодили співробітництво по випуску в Бразилії інсуліну за українськими технологіями.
 Отже завданням нашого уроку є:
1. Розширити та поглибити знання про нову індустріальну країну яка має величезний економічний потенціал.
2.Зрозуміти чому бразильська культура та традиції набули популярності в світі.
3. Зробити висновки про доцільність проведення уроку в запропонованій формі.
Поглибити і розширити наші знання про Бразилію і зрозуміти і пізнати цю велику країну нам допоможуть «спеціалісти» - «географи», «економісти», «демографи» які підготували для нас інформацію.
Однак визначимося, що ви запам’ятали і на чому треба зупинитися ще раз. З цією метою  проведемо невеличку гру, необхідно відповісти на 12 запитань одним словом «Так» чи «Ні». Це будуть перші бали за урок (учні отримують питання та листи само опитування і починають працювати потім здійснюється взаємоперевірка).
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів.
Викладач. Бразилія – це велика країна яка займає 20% території американського регіону в якому проживає 21% населення Америки. Країна маєнадзвичайно багаті природні ресурси умови для успішного ведення сільського господарства, величезні трудові ресурси та економіко-географічне положення.За прогнозами різ прогнозами різних аналітиків приблизно до 2025 року Бразилія обійде чи досягне одного рівня із США, Японією, та провідними державами Європи.
Сьогодні ми з вами одна велика творча група у кабінеті присутні учні «спеціалісти» - («географи», «демографи», «економісти») які підготували інформаційні повідомлення і допоможуть нам зрозуміти та вивчити сьогоднішню тему:
1. Візитна картка Бразилії. Економіко-географічне положення Бразилії.
2. Природно-ресурсний потенціал.
3.  Праце ресурсний потенціал.
4.  Розвиток господарства Бразилії.
5. Зовнішньо-економічні зв’язки. Міжнародні зв’язки України з Бразилією.
Отже, робота на уроці оцінюватиметься в балах і чим більшу кількість балів ви наберете на уроці, тим буде вищою оцінка.
Критерії оцінювання: Інформаційне повідомлення від 4 до 12 балів, доповнення 3 бали, запитання від 1 до 3 балів.
ІV. Вивчення нового матеріалу (виступ «спеціалістів»)
1. Виступ «географа» на тему: Візитна картка Бразилії. Економіко-географічне положення Бразилії.
2.   Виступ «географа» на тему: Природно-ресурсний потенціал.
3. Виступ демографів на тему: Праце ресурсний потенціал. Система розселення.
4.Виступ «економістів» на тему: Розвиток господарства Бразилії.
5.Виступ «економістів» на тему: Зовнішньо-економічні зв’язки. Міжнародні зв’язки України з Бразилією.
V. Закріплення нових знань і умінь учнів:
Розгадування кросворду (умови: хто перший дасть правильну відповідь, той отримає додатковий бал).
VІ. Підсумки уроку:
Оцінювання знань учнів.
VІІ. Домашнє завдання
Опрацювати зміст підручника с. 204-211
Написати листа бразильському послу «Я люблю вашу країну…»

Немає коментарів:

Дописати коментар